wat nieuws

14 augustus 2013 - Sainte-Maxime, Frankrijk

Hallo allemaal!

bedankt voor alle tips en steun! Heb alles proberen toe te passen maar het lukt Me niet. Ik doe het daardoor ook niet meer graag. En ik voel Me hier ook niet echt goed.
de ouders zagen dat ook en we hebben dan eens gepraat en ze zeiden dat ik er een sterk karakter moest hebben maar dat ik dat miste. We hebben dan ook besloten dat ik ermee ga stoppen en dat ze iemand anders gaan zoeken. Ik blijf wel sowieso hier tot ze iemand anders gevonden hebben. Natuurlijk namen ze het niet super goed op en zijn er wel wat woorden gevallen maar ze zeiden ook ca Ne marche pas, ca Ne marche pas. Dus beter snel een einde aan maken dan over paar weken pas zodat het niet te moeilijk is voor het meisje:)

vandaag had ik een dagje vrij! Ik ben de hele dag naar de zee geweest en heb daar wat gerust en vooral veel gelezen:) eb natuurlijk ook wat geprobeerd te genieten:).

het avontuur zal dus veel sneller eindigen dan verwacht maar ik heb het geprobeerd en gezien dat het toch niets voor mij is:)

zolang ik nog hier ben, houd ga ik proberen jullie nog wat op de hoogte te houden over mijn dagen hier! XX Sanne

1. Kathleen, je buurmeisje :-):
    14 augustus 2013
    Vind ik een heel moedige beslissing van je, Sanne! Chapeau! Had overlaatst nog iemand die ik ken die op uitwisseling was een bericht op facebook zien posten, met de boodschap dat het haar echt niet meer ging en dat ze vervroegd terug naar huis ging. Beschouw het maar als een unieke ervaring die je nog lang met anderen gaat kunnen delen.

Groetjes,

Kathleen
  2. Ethel:
    15 augustus 2013
    Je hebt het tenminste geprobeerd en het is een ervaring. In je leven maak je soms goede en soms slechte ervaringen mee en uit elk kan je leren. Dit is weer een levensles. Wees vooral fier op jezelf dat je het geprobeerd hebt.
  3. Joery:
    15 augustus 2013
    Moedig van je om zo'n beslissing te nemen. Het is het beste wat je kon doen! En stiekem zijn er hier in België een paar mensen blij dat je vroeger terug komt... ;) Tot binnenkort!
  4. G.L.:
    16 augustus 2013
    Zoals hier al te lezen is, je hebt het tenminste geprobeerd, wie niet waagt niet wint:-) Als er wat is,... you know:)