Verjaardag

27 augustus 2013

Hallo allemaal

bedankt voor de talrijke sms'en, whatapp en fb berichten voor mijn verjaardag! Dat was echt super tof!:-) en deed ook goed om iets van het thuisfront te horen.

Hier is het nog steeds hetzelfde, ze zijn nog aan een zoeken naar een nieuwe au pair maar ze vinden voorlopig niemand dus ik zal nog even moeten wachten. Lea heeft nog moeilijke momenten ma ze doet ook vriendelijk wanneer ik iets beloof ofzo, dus het is telkens wat "omkopen"' dus dar maakt het niet echt plezant. In mijn ogen is ze wat verwend maar ja:-)

voor mij verjaardag was ze wel enthousiast en heeft ze zich behoorlijk goed gedragen:)- we zijn naar het strand geweest en hebben daar gezwommen en samen iets lekkers gegeten. ze had gelukkig iemand leren kennen waardoor ik wat rust had en wat kon genieten van het zonnetje:-) de ouders van het meisje dat lea had leren kennen, hadden kwallen gevangen in de zee want saar zaten er super veel! Ik denk dat ze er 20 hadden, die haalden ze uit de zee en legden ze in de zon, zodat ze zouden sterven! Gaia moest het zien!! :D

ik ben dan ook naar de bakker geweest en had wat mini taartjes gehad! Ik had eentje met chocolade, super lekker natuurlijk!!!:D wauw! Dat overtreft niets!

We hebben dan nog wat geknutseld voor mijn verjaardag en savonds kwamen de ouders thuis:-) ban hun had ik een doos pralines gekregen! Mm:-) en zo hebben we het dan nog een beetje gevierd:-)

Wat ik hier wel heel graag doe, is rond rijden met de mini cooper! Dat rijd echt heel fijn:-) zoveel beter dan de fiesta!:-) (logisch)!!! Dus dat zal ik wel misse! Toch hoop ik snel thuis te zijn:-) zodat ik ook lijn verjaardag kan vieren in tvl café en natuurlijk bar Louis!!

Tot binnenkort! X

1. G.L.: