Update

22 augustus 2013

Even een update.. De familie had deze namiddag contact met iemand uit Syrië. Maar spijtig genoeg kan dat meisje niet komen.. Ze doen hun best om iemand nog te zoeken:-). Ik maak zelf ook wat reclame, zoals mss duidelijk,is:-)

vandaag heb ik wel eens kunnen genieten. Ik ben met de boot naar saint tropez geweest en van daaruit ben ik naar port grimaud geweest. Een super mooi stadje was het! Het is een stad om het water gebouwd. Ik heb dan ook een boottochtje gemaakt en ik had veel gewandeld door de straten:-). Super gezellig en mooi was het! Toen ik iets ging eten keek de ober vreemd op dar ik maar alleen was:d hij vroeg vriendelijk of hij erbij mocht komen zitten, maar heb toch maar vriendelijk bedankt!:d niet zo mijn type!:D (Eline journee, nu denk ik net datbik ja had moeten zeggen voor jou:p) Ik ben daarna nog even naar het strand geweest en heb daar nog kunnen genieten ban het zonnetje en de rust!

Morgen is het weer tijd om voor lea te zorgen. De papa vertrekt morgen tot dinsdag en de mama zondag tot dinsdag. Ik zal dus mss een beetje vrij hebben op mijn verjaardag maar vrees ervoor want ze slapen ook als ze thuis komen:-) woensdag ga ik normaal vrij hebben en kan ik het dan toch een beetje vieren:-)

het ziet er dus naar uit dan ik nog even hier ben:-) maar jullie mogen altijd mensen die interesse hebben, een mailtje laten sturen naar mij!

Xx

1. G.L.:
    25 augustus 2013
    Geniet van de momenten dat je er bent:-). Een dak boven je hoofd en eten is toch voorzien:D Die ober had je niet moeten weigeren, had je nog een aangenaam gesprek of interessante kennis kunnen opleveren:-) Groetjes!