We houden vol

21 augustus 2013

Hallo allemaal!

hier nog wat nieuws uit de cote d'azur! De afgelopen dagen was ik alleen met lea want de mama en papa waren werken. Het ging weer vrij moeizaam. Maandag zijn we een dagje naar zee geweest met de buren en ik dacht fijn een dagje iets anders, we proberen wat te genieten:-). Het tegendeel was spijtig genoeg waar, omdat redelijk moeilijk gaat met lea heb ik dus ook niet kunnen genieten. Natuurlijk ben ik wel goed verbrand:-)

vandaga had ik een dagje vrij! Ik zou de bus nemen naar saint raphael. De eerste bus die aankwam deed er 1,5 uur over dus de buschauffeur raadde mij aan om de volgende bus te nemen die er maar 20 minuten over deed. De volgende bus liet 3 kwartier op zich wachten! Toen die eindelijk daar was, was er geen plaats meer en had ik dus pech en moest ik wachten op de volgende bus. Die kwam nog eens een uur later! Toen had ik eindelijk geluk en kon ik er op:-)

saint raphael is een mooi stadje, met veel winkels maar ook vrij druk! Ik was ook op zoek naar een hotelletje om een nachtje daar te slapen, want s avonds was daar een markt op het strand:-) spijtig genoeg was alles volzet of ik moest een kamer nemen van 170 euro:-) veel te veel dus en weer pech!

toen ik alles gezien had, heb ik de bus terug genomen naar les issambres:-) ik heb nog wat kunnen lezen op het strand en ik ben dan iets kleins gaan eten:-) zo kon ik toch nog een beetje van de rust genieten:-)

deze morgen was het weer heel moeilijk, omdat ok echt graag naar huis wil:-) dus kon wel wat rust en ontspanning gebruiken:-) voorlopig hebben ze contact met iemand maar ik heb er geen idee van wanneer ze zal komen. Ik vrees dat ik nog wat geduld moet hebben en mijn verjaardag dus hier zal moeten vieren.

Om jullie toch een beetje jaloers te maken, zet ik fb een foto ban mijn favoriete plekje aan zee, waar ik veel lees:-) (het werkt niet op deze site daarmee)

xx

Van reisblog naar fotoboek