Dans les issambres

18 augustus 2013

Hey allemaal!

Na de wat chaotische periode hier in het gezin doordat ik terug naar huis kom, valt het allemaal terug wat in zijn plooien. De ouders zijn nu sinds vrijdag allebei weg tot dinsdag. Ondertussen zorg ik voor lea. De voorbije dagen waren  een bevestiging dat ik het niet graag doe maar het gaat wel. We geraken er wel door!:-)

Donderdag had ik nog een dagje vrij en ben ik saint tropez gaan bezoeken! De boottocht naar daar was wel de moeite! Het ging zo snel, dat ik zo goed als helemaal nat was! Saint tropez op zich is een heel gezellig stadje:-) de moeite om eens te zien;) zeker de sjieke auto's ! Er waren zelfs verschillende zo volledig afgesloten met koorden:-) echt de moeite! Daarna ben ik nog wat aan het strand gaan liggen en wat gelezen.

vrijdag, zaterdag en zondag waren het dan weer dagen om voor lea te zorgen! Morgen gaan we ook naar zee met de buren. Daar kijk ik wel naar uit want dat is eens iets anders:-)! Woensdag, donderdag en mss ook vrijdag heb ik daar weer vrij en ga ik de omgeving verkennen.

Wanneer ik juist terug ga zijn, weet ok nog niet, ik blijf sowieso hier tot ze iemand anders hebben! Dus als jullie zin hebben of iemand kennen die au pair willen zijn in een mooie streek dan laten jullie het mij maar weten:-)

xx Sanne

1. G.L.:
    18 augustus 2013
    Leuk om te horen dat het toch iets beter gaat naargelang de omstandigheden:-) Hmm au pair niet meteen maar ik zou wel die sjieke auto's willen zien:D you know me:D Maak maar veel mooie foto's:-) Xx Gen.