Vertrek naar Frankrijk

7 augustus 2013 - Roquebrune-sur-Argens, Frankrijk

Mijn eerste blog:)

Deze morgen ben ik aan mijn avontuur begonnen:) eerst zijn mama, papa en ik nog lekker gaan ontbijten in maison blache. Dan zijn we naar de luchthaven gereden en kon ik daar vertrekken. Het was toch even moeilijk.

De vlucht ging goed en de mama en het kindje stonden mij op.te wachten:) de kennismaking ging vrij vlot:) eerst was lea nog wat verlegen maar adat was al snel voorbij:).

Toen we aankwamen in het huisje hebben ze me een rondleiding gegeven. Het is een klein maar leuk huisje met een heel mooi uitzicht:) het weer was hier vandaag ook goed trouwens! Lea toonde mij wat spulletjes op haar kamer en toen lag just dance liggen (Stefan ik dacht direct aan u;)). We waren dan ook meteen vertrokken voor een avondje Wii-en.

Na het eten heb ik dan mijn valies gepakt en een douche genomen. Deed natuurlijk super goed! Ik heb dan de cadeaus afgegeven, daar waren ze heel blij mee:)!

Nu ben ik super moe en schrijf ik dus maar snel een kort en bondig berichtje:-)

voila, ik ga wat slapen:-) Tot snel!!! Xx

1. Mama:
    7 augustus 2013
    Oef, dat is al een eerste geruststelling.
    Wij hadden het ook even een beetje moeilijjk meid.
    Maar het komt wel goed.x
  2. Joery:
    8 augustus 2013
    Oh klinkt al super goed! Ben trouwens super blij met je blog, ik kijk alvast uit naar je volgende berichten :)
    Ik wens je een hele leuk tijd met Lea en de rest! x