Moeilijke momenten..

9 augustus 2013 - Roquebrune-sur-Argens, Frankrijk

Hier weer een berichtje van mij..

Ik zit even apart omdat ik toch wel wat moeilijk heb.. Toch wat heimwee, ik denk ook vooral de spanning die van mij afvalt enzo..

We zijn juist wat gaan zwemmen en er is hier wel een prachtig uitzicht:-).

ik denk dat ik vooral moet wennen aan het "alleen" zijn omdat ik hier niemand ken en de mama spreekt te snel Frans met andere dus dat kan ik ook niet echt volgen.. En omdat ik bijna elke week weg ging met vrienden dusja:-)

maar ik moet het natuurlijk even allemaal een kans geven, net zoals op de hogeschool en zoals kot.. Dat waren ook super tijden maar ze waren ook moeilijk in het begin..

Het zal ook zijn doordat ik het me niet goed kon inbeelden:-) maar ja het zal wel goedkome,:-)

Ik probeer heel hard mijn best te doen, en probeer er het beste van te maken:-)

xx

1. G.L.:
    9 augustus 2013
    Komt allemaal goed:-) Beetje onwennig in het begin, maar dat is altijd. Geniet van je tijd daar:-) groetjes, G.
  2. Joery:
    9 augustus 2013
    De eerste loodjes wegen het zwaarst hé Sanne. Je komt er wel doorheen, het wordt nog super!
  3. Papa en mama:
    9 augustus 2013
    Zoals ge kunt lezen Sanne zijn er nog die er zo over denken. Positief denken en dat komt allemaal wel in orde.
    Groetjes en tot de volgende skype sessie.
  4. Rougin:
    10 augustus 2013
    Komt wel goed, Sanne! Kot was in het begin ook niet leuk en toen heb je mij leren kennen eh ;D Het zal even wennen zijn, maar voor je het weet spreek je vloeiend Frans en leer je nieuwe mensen kennen. Kijk al uit naar het skype momentje! xx
  5. Inge:
    10 augustus 2013
    Eens ge het gewoon zijt daar gaat de tijd zo om, zal nog even wennen zijn maar ge zult wel snel mensen leren kennen :) veel succes nog!! X
  6. Gregory:
    11 augustus 2013
    Op alle vlak is 't begin moeilijk, maar geef het een kans en je zal erin slagen en ervan genieten!
    Maite vond tennis in het begin ook moeilijk, maar je hebt haar zeer goed begeleid en nu geniet ze er ook van telkens tegen het balletje te slaan! Hier had je ook wel doorzettingsvermogen voor nodig :-)
    "Les grands accomplissements sont réussis par la Persévérence!" :-)
    Kop op! Het lukt wel, grtjs, Gregory
  7. Sanne:
    12 augustus 2013
    Bedankt allemaal voor de steun, dat doet echt heel veel:-)! Het is hier nog steeds niet beter.. Maar zoals de meeste wel weten geef ik niet snel op en probeer ik verder te doen:-)
    @gregory: klopt wat je zegt! Ben super blij dat het maite ook gelukt is, maar geloof me: maite is een perfect opgevoed kind tegenover dit meisje hier:-)