Nog steeds moeilijk..

12 augustus 2013

Hier weer een blog van mij:-) ik ga proberen deze keer niet te deprimerend te schrijven zoals vorige keer:-)

maar het is wel een feit dat het hier moeilijk is. Ik heb tot nu toe nog niet echt kunnen genieten van het ooit Frankrijk:-). Ik hoop dat ik woensdag een dagje vrij heb en hier wat kan rond kijken en wat genieten:-) ik ben wel a naar de tennisclub geweest om te zien of ik me kan inschrijven:-).

Zo, ik ga nu nog wat de flair lezen! Even een rustig momentje:-) tot snel weer!! X

1. Joke:
    12 augustus 2013
    Hey Sanne, ik denk dat dat wel typisch is voor kleine kindjes, zo testen. Gewoon bij je standpunt blijven inderdaad! :) misschien kan je ook eens vragen dat ze je eens wat dingen voordoet die ze kan en doe dan alsof je iets van haar leert, zo krijgt ze misschien ook minder de indruk dat je iemand bent 'die boven haar staat'. allez ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar je snapt het denk ik wel. ;)
  2. Ingrid olaerts:
    13 augustus 2013
    Hey Sanne,niet zo leuk allemaal maar die tip die Joke u gaf vind ik wel het proberen waard.Als ik zo moeilijke kleuters heb lukt dat meestal ook.Probeer alles wat ze goed doet extra te belonen door positieve woorden en de negatieve dingen wat te negeren door de zeggen dat jij je daar niet goed bij voelt.Dat jij je dan verdrietig voelt.Maar blijf inderdaad wel heel consequent.Het zijn maar wat tips,ik weet niet of het lukt maar kop op hé!Lieve groetjes en nog veel succes.